Hej, min sambo og jeg ejer et Rikshus bygget i 1952, vi er i gang med at renovere et rum i kælderen, hvor ca. 60 respektive 80 cm af begge ydervægge er under jorden, hvor vi nu kontrollerer fugten i væggene.
Spørgsmål 1 - Ved nogen mere præcist hvad dette er for et materiale, hulbeton, lecablok letbeton, andet?
Spørgsmål 2 - Jeg har lejet en fugtmåler hvor vedlagt aflæsningstabel fulgte med, hvilken række bør jeg tage udgangspunkt i eller ved nogen i forummet mere mellem hvilke værdier væggene bør ligge mellem, før man tager handling?
Tak på forhånd,
Med venlig hilsen,
Joel & Nathalie
Spørgsmål 1 - Ved nogen mere præcist hvad dette er for et materiale, hulbeton, lecablok letbeton, andet?
Spørgsmål 2 - Jeg har lejet en fugtmåler hvor vedlagt aflæsningstabel fulgte med, hvilken række bør jeg tage udgangspunkt i eller ved nogen i forummet mere mellem hvilke værdier væggene bør ligge mellem, før man tager handling?
Tak på forhånd,
Med venlig hilsen,
Joel & Nathalie
Mange tak for det hurtige svar, kan vi da helt gå på række C, når vi aflæser fugtmåleren?
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Hvad er dette for materiale på indersiden af ydervæggen?
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Hur avbilda ytterväggar inkl öppningarför fönster och dörrar samt innerväggar?
Planlösningar -
Ekstra isolering ydervæg: Vindtæt papir, vindsæk samt udskiftning af eksisterende isolering?
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Ytterväggar utan skivmaterial
Lösvirke & Timmerhus -
Hjælp til at identificere plademateriale, samt forslag til erstatning
Byggematerialer & Byggeteknologi