Tegning viser husplaner med røde vægge. Øverst højre er den oprindelige plan, midten og venstre viser nuværende layout med detaljer om udbygning. Hej, jeg har brug for hjælp

Den højre tegning med kun røde vægge er husets oprindelige fundament. Da de gamle ejere lavede en tilbygning, udvidede de også kælderen for at få alle afløbsrørene der. Tidligere var der kun toilet med bruser i kælderen, og derfor kom tilbygningen for at få toilet og bruser på jordplan.
Jeg har brug for at fjerne det lille stykke af den gamle væg for at placere en trappe til kælderen. Der er allerede en, men den drejer og svinger lidt i begyndelsen og i slutningen som en L-trappe. Jeg vil gerne have en lige trappe der. Tegning viser husplaner med røde vægge. Øverst højre er den oprindelige plan, midten og venstre viser nuværende layout med detaljer om udbygning.
Tegningen i midten er, hvordan det ser ud nu, og tegningen til venstre er, hvordan det ser ud nu.
Huset er gammelt, og der findes ikke en detaljeret tegning. Jeg har renoveret en del i huset, og nu har vi det sidste skridt med kælderen og trappen.

Det er svært at bedømme ud fra disse billeder. Eftersom det var en ydervæg, og intet er kendt om udvidelsen, dvs. om den blev lavet i overensstemmelse med byggeteknikken, synes en inspektion på stedet at være nødvendig.

• Synes
ninhuo
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.