Hejsa.
Har skiftet nogle vinduer herhjemme og ville have brug for at sætte en liste mellem et par nye faste Elitfönster. Er der nogen, der har løst det på en pæn måde? Bred eller smal liste?
Hejsan.
Har bytt lidt vinduer herhjemme og skulle have brug for at sætte en liste mellem et par nye faste Elit-vinduer. Er der nogen, der har løst det på en pæn måde? Bred eller smal liste?
[billede]
Vækker liv i tråden har samme problem Hvordan løste du det? Limede du listen? Med hvad i så fald
Mit problem er udendørs, under tag indglasset altan mellem vinduer og dørkarm
Vækker liv i tråden har samme problem Hvordan løste du det? Limmede du listen? Med hvad i så fald
Mit problem er udendørs, under tag, indglasset altan mellem vindue og dørkarm
Døren og vinduet ser ikke ud til at sidde i samme højde. Hvad du skal liste af med, afhænger lidt af, hvordan foder ser ud i øvrigt osv.
Vækker liv i tråden har samme problem Hvordan løste du det? Limede du listen? Med hvad hvis
Mit problem er udendørs, under tag indglasset terrasse mellem vindue og dørkarm
Jeg havde omtrent samme forudsætninger med min hoveddør og sidevindue. Der har jeg blot sat en liste med dykkert (pistol). Ingen lim overhovedet og det sidder fint nu efter 3 år i hvert fald.
Flot blev det
Men problemet her er aluminium rammer på begge sider og kun drev imellem Eller kan sømpistolen gå igennem alu hvis du havde det med?
Træ findes der jo under alurammen
Det ser flot ud
Men problemet her er aluminiumsrammer på begge sider og kun drev imellem. Eller kan sømpistolen klare alu, hvis du havde det med?
Der er træ under aluminiumsrammen.
Aha, den del gik jeg glip af.
Nej, mine spinkle dykkere går med stor sandsynlighed ikke igennem aluminium. Der findes sikkert kraftigere, men det er uden for min viden.
Jeg ville satse på at lime listen fast i dit tilfælde.
Alternativt nogle mindre skruer (hvide vinduesblikskruer?), som man ikke lægger mærke til bagefter.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.