Hej,

Jeg leder efter en liste, der er maks 8 mm tyk, mindst 40 mm bred, og hvor to af hjørnerne tættest på hinanden er afrundede. De andre hjørner kan være hvordan som helst. Altså en smygliste med et ekstra hjørne afrundet. Træ, helhvid eller listehvid. Jeg har ikke haft held med at finde det, nogen der kan give tips?

Fogliste, byggmax.

A
P polarsson sagde:
Hej,

Jeg leder efter en liste, der er maks 8mm tyk, mindst 40 mm bred, og hvor to af hjørnerne tættest på hinanden er afrundede. De andre hjørner kan være hvordan som helst. Altså en liste med et ekstra afrundet hjørne. Træ, helt hvid eller listehvid. Jeg lykkes ikke med at finde en, nogen der kan give tips?
De findes i 8x33 eller 8x43, eller så kan man kløve en selv fra en bredere..

https://www.byggmax.se/foglist-p08608027

Tak for svaret, men det er netop sådan en jeg ikke vil have. Hjørnerne tættest på hinanden skal være rundede, ikke længst fra hinanden som for den foreslåede liste.

A
P polarsson sagde:
Tak for svar, men det er netop sådan en jeg ikke vil have. Hjørnerne tættest på hinanden skal være afrundede, ikke længst fra hinanden som for den foreslåede liste.
Aha så forstår jeg, men der findes nok ingen færdig, så enten må man lave en selv eller bestille fra et snedkeri…

Rundingen klarer du selv med et 80 korns sandpapir. Hvis det ikke er hundrede meter liste.

• Synes
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Karl-Ove Qvarfordt Karl-Ove Qvarfordt sagde:
[link]
tak, men se svar ovenfor. Den liste passer ikke

imported_Benno imported_Benno sagde:
Afrundingen laver du selv med et 80 korns sandpapir. Medmindre det er hundrede meter liste.
Det hælder vel imod det, men nogle gange er man doven og vil bare have det færdigt :)

• Synes
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Produktet findes hverken som standard eller special. Vil du have den færdig, er det et hyvleri eller snedkeri, du må få hjælp af, ellers høvler du den selv til eller som nogen ovenfor skrev, slibepapir.

• Synes
polarsson
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.