Hej,
Jeg leder efter en liste, der er maks 8 mm tyk, mindst 40 mm bred, og hvor to af hjørnerne tættest på hinanden er afrundede. De andre hjørner kan være hvordan som helst. Altså en smygliste med et ekstra hjørne afrundet. Træ, helhvid eller listehvid. Jeg har ikke haft held med at finde det, nogen der kan give tips?
Jeg leder efter en liste, der er maks 8 mm tyk, mindst 40 mm bred, og hvor to af hjørnerne tættest på hinanden er afrundede. De andre hjørner kan være hvordan som helst. Altså en smygliste med et ekstra hjørne afrundet. Træ, helhvid eller listehvid. Jeg har ikke haft held med at finde det, nogen der kan give tips?
Medlem
· Blekinge
· 11 702 indlæg
Fogliste, byggmax.
De findes i 8x33 eller 8x43, eller så kan man kløve en selv fra en bredere..P polarsson sagde:Hej,
Jeg leder efter en liste, der er maks 8mm tyk, mindst 40 mm bred, og hvor to af hjørnerne tættest på hinanden er afrundede. De andre hjørner kan være hvordan som helst. Altså en liste med et ekstra afrundet hjørne. Træ, helt hvid eller listehvid. Jeg lykkes ikke med at finde en, nogen der kan give tips?
https://www.byggmax.se/foglist-p08608027
Medlem
· Korpilombolo
· 3 610 indlæg
Rundingen klarer du selv med et 80 korns sandpapir. Hvis det ikke er hundrede meter liste.
Produktet findes hverken som standard eller special. Vil du have den færdig, er det et hyvleri eller snedkeri, du må få hjælp af, ellers høvler du den selv til eller som nogen ovenfor skrev, slibepapir.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Tjocka, synliga kanter i hörn och lister efter målning!
Färg, Måla & Tapetsera -
Vilken tjocklek på tätningslist av ull till ytterdörr?
Fönster & Dörrar -
Hur tjock kakellist till 7.5mm tjockt kakel?
Kök -
Ultratynd smygliste (ca 1 mm tyk og 15-20 mm bred liste)?
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Bygga sidobord. Hur förstärka 18mm tjock limfog?
Möbelsnickeri