Ved ikke helt om jeg lagde tråde rigtigt nu!

Vi har en trist, slidt fyrretrappe, som vi overvejer at renovere uden at bruge en masse penge.
Det er dog sådan, at to trin er revnet/splittet på langs midt i trinnet. Er der en måde, man kan reparere dette på, så det holder nogenlunde godt? Lime?

Nogle idéer?

Foto?

Tajny sagde:
Ved ikke om jeg lagde tråden rigtigt nu!

vi har en trist slidt furutrappe som vi tænkte at renovere og ikke bruge vildt mange penge på.
det er Dick således, at to trin er sprækket/kløvet på langs midt i trinet. Er der nogen måde msn kan reparere dette på, som ville holde nogenlunde godt? Lime?

Nogle idéer?
Det går måske at få lim ned i sprækken og tvinge trin sammen igen.

Men som Nimajneb siger, et billede ville have gjort det lettere.

Jeg spartlede revnerne i min kældertrappe med plasticpaddings kemiske træ. Det holder stadig efter 1 år.

Skal forsøge at fikse foto i løbet af aftenen :)

Billede af en bred sprække i en træoverflade, cirka 20 cm lang, med en væg og billedrammer i baggrunden.
Her er et til "problem"
ganske bred revne på ca. 20 cm

Trappetrin af træ, der er gledet ud fra vangen.
Dette findes på næsten alle trin, selve trinet er krøbet ud et stykke fra selve vange...

Træbræt med en revne, svær at se; revnen er tæt, men åbner sig ved tryk, vise spor af skygger og lys på overfladen.
Her er selve revnen, svært at få billed. Den er "tæt" og træet sidder tæt sammen, men den deler sig jo, når man træder på den...

Delar den bare på sig når man træder å trinnet havde jeg kørt med lim og tvinger.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.