Hej
Jeg fandt nogle tidligere tråde, men de var nogle år gamle, så jeg spørger igen, hvis noget har ændret sig med tiden.
Jeg skal lægge laminatgulv i et kælderrum...
Der er gulvvarme støbt ind i en 10 cm betonplade med 30 cm isolering under og en makkadambund og underlag.
Det er tørt og fint, god dræning og ingen tegn på fugt nogen steder.
Det skal blive et soveværelse.
Skal man lægge med skum, papir eller noget andet under?
Egentlig vil jeg helst have klinker, men der er modstand mod dette derhjemme
Jeg fandt nogle tidligere tråde, men de var nogle år gamle, så jeg spørger igen, hvis noget har ændret sig med tiden.
Jeg skal lægge laminatgulv i et kælderrum...
Der er gulvvarme støbt ind i en 10 cm betonplade med 30 cm isolering under og en makkadambund og underlag.
Det er tørt og fint, god dræning og ingen tegn på fugt nogen steder.
Det skal blive et soveværelse.
Skal man lægge med skum, papir eller noget andet under?
Egentlig vil jeg helst have klinker, men der er modstand mod dette derhjemme
Var o handlede netop på hornbach
Blev 5mm foamplader som man sætter som et puslespil. ( 29kr /m2 )
7mm laminatgulv for 79kr /m2 ( valnød )
Samt impulskøb = 2 tommestokke og 1 skydelære
Skal se om man når at teste på søndag
Blev 5mm foamplader som man sætter som et puslespil. ( 29kr /m2 )
7mm laminatgulv for 79kr /m2 ( valnød )
Samt impulskøb = 2 tommestokke og 1 skydelære
Skal se om man når at teste på søndag
Medlem
· Stockholms
· 1 555 indlæg
He he jeg monterede en vejspærring for nogle år siden, efter at nogen forsøgte at komme op til huset under byggetiden, men min ubehandlede bakke satte en stopper til sidst i det sidste sving.Odjuret sagde:
Købte en vejspærring lidt halv impulsivt og indså, da jeg fik den hjem efter nogle dage, at der var frost i bakken, så jeg smed skidtet i buskene =P
Fik et anfald et år efter og satte barrikaden op, men indså, at den ikke rakte helt.. Så jeg har brug for at forlænge den med et indsatsrør, og til det havde jeg brug for et skydelære
Det har kun taget mig omkring 4-5 år at forsøge at fuldføre projektet, og jeg har aldrig været så tæt på som nu
Alle værktøjer er nødvendige
Aldersbestandig plast og almindelig grålumpapp havde jeg kørt med. Havde det været plade på jord eller relativt nybygget, havde jeg kørt med et testet system som f.eks. Fonda special.
Klik her for at svare