Er der nogen, der kan give et tip om, hvor man i Stockholmsområdet kan få fat i kvalitetsvirke, fyr b-sort? Jeg har brug for træ til vinduesrenovering. Pondus snickeri på Kungsholmen dukkede op, da jeg Googlede, men ellers ser det tyndt ud? men der burde være flere steder…?

Jeg har fået gode fyrretræer gennem Fredricsons træ. Er det ikke store mængder, gør det vel ikke noget, at de ikke er specielt billige for os uden rabatter. Enten bestiller du på nettet fra Calexico og henter hos Fredricsons, eller hvis du ikke finder det, du vil have, kan du tage til Fredricsons direkte og tale med dem. Forbløffende venlige og tålmodige selv over for småkunder, der vil føle og trykke på brædderne.

smasagarna.se eller fetvedensvanner.com hvis du søger rigtig fedt virke

Jeg har set tipset om småsavene flere gange og forsøgt at gå den vej. Om det kun er hjemmesiden, der er død, eller om hele foreningen er faldet i søvn, ved jeg ikke, men der er desværre ikke meget at hente. Synd, da det er præcis det, der ville være godt for os "småsnekkere".

Hep Hep sagde:
Jeg har fået god fyr gennem Fredricsons træ. Er det ingen mængder, gør det vel ikke noget, at de ikke er specielt billige for os uden rabatter. Enten bestiller du på nettet fra Calexico og henter hos Fredricsons, eller hvis du ikke finder det, du vil have, kan du tage til Fredricsons direkte og tale med dem. Overraskende venlige og tålmodige selv mod småkunder, der vil føle og klemme på brædderne.
Strålende, tak for tipset! Bliver et besøg i Skogås😀👍

F fribygg sagde:
smasagarna.se eller fetvedensvanner.com om du søger rigtig fedt træ
Tak for tipset! 🙂👍

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.