Vi købte et meget stort, gammelt og charmerende hus, men med mange tydelige renoveringsarbejder. Køkken og alrum er i samme rum. Loftet i køkkenet havde tidligere ejeren sat fast flamingoplader, som er gulnede og groteske, for det ses tydeligt, at de er hvad de er... Flamingo!!!! Vi tænkte, vi bare kunne fjerne dem fra det originale loft. Sagt og gjort. Herregud. Så var der 1 million grå, hårde cementlignende klumper, som han havde limet flamingoen med, først forsøgte vi at hakke dem væk, men det var utrolig tidskrævende, da der var 1 million stykker. Vi rev hele det originale loft ned og lagde nyt gipsloft..

Men han har jo så lagt disse flamingoplader overalt i huset. I den store hall (hvilket vi sikkert må gøre noget lignende som i køkkenet).... Men til det værste. Stuen, er meget højloftet, mellem 5-6 meter op. I midten af loftet har idioten lagt flamingoloft, på siderne er der vel almindelige loftplader af en slags. Vi havde en idé, da vi købte huset, at vi ville lave træpanelloft..

Men her sidder vi under det grimme loft og kigger op på den ulækre flamingo, og vi ved hverken ud eller ind, hvordan vi skal kunne gøre det pænt... Vi har mennesker omkring os, som er dygtige og handy. Men jeg skriver her for at se, om andre har råd og tips.. Hvordan ville I have gjort det??

Lægger billeder op.. Og også af køkkenet vi har lavet om med loftet og vægge
(ikke færdigt dog, køkkenmodulet og bord m.m skal ændres)

• Et rum med højt loft og en loftventilator, træbjælker, en trappe og et spiseområde. Guldballon, møbler og store vinduer vises også.
  • Loft med frigolitplader og en loftsventilator i centrum, der viser tegn på snavs og aldersrelateret slitage.
  • Køkken med nyt gipstak, trægulve og store vinduer, loftslamper indbygget i loftet. Balloner på gulvet.
Senest redigeret:
Åh min mand kom på billedet og kan ikke slette! Haha. Nå ja...

S Sanaz sagde:
Oj min man kom på bilden och kan inte radera! Haha. Aja...
Selvfølgelig kan du slette eller redigere inden for den første time.
Du skal blot klikke på de 3 prikker nederst til højre på opslaget.

Det er vel en slags klodset forsøg på at ekstra isolere.
Almindelig frigolit er også brandfarlig og afgiver ubehagelige giftstoffer, når det brænder, så jeg ville fjerne det hele.

• Synes
Sanaz
  • Laddar…
Er vel bare at leje og bygge sammen en lille rullbar aluminiumstilling i stuen, klatre op, fjerne loftspladerne og sømme fast den panel du har tænkt dig at have der.

• Synes
Sanaz
  • Laddar…
L Leif i Skåne sagde:
Visst kan du radera eller redigere under den første time.
Det er bare at klikke på de 3 punkter nede til højre på indlægget.
Tak!!!!

• Synes
Leif i Skåne
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.