Var på lokale XL-byg idag og købte to reglar 45x70 (5.4m). Fandt en lige og den anden havde en bøj på den sidste meter, men tænkte det er OK (ville ikke rode mere i bunken). Den beskedne pris for disse begge reglar blev 408 kr, dvs næsten 40 kr/m!
Tænkte derfor at underholde mig selv med at finde et endnu værre eksempel. Mit bidrag bliver en OSB-plade fra Beijer og udfordringen til forummet bliver at overgå med noget endnu værre.
Jeg købte en masse OSB i foråret, da der var risiko for leveringsproblemer. Købte dog nogle for mange, så nu har jeg 10 stk. i garagen, som ligger i vejen, måske burde jeg sælge dem?
Jeg købte en bunke OSB i foråret, da der var risiko for leveringsproblemer. Købte dog nogle for mange, så nu har jeg 10 stykker i garagen, som ligger i vejen, måske burde jeg sælge dem?
Vent et stykke tid, inden du lægger dem ud på dba, så betaler du dit tilbyggeri af . Følger din tråd og er imponeret af tempoet, hatten af!
Det må være bedre afkast på OSB end tegningsoptioner i Moderna. Jeg købte for mange råspontplader til taget, så det bliver min pensionsforsikring.
Behøver ikke være OSB, søger de værste eksempler på prisstigninger.
I Lkpg koster stadig 17mm råspånt under 120kr/m2, luger ser jeg ikke som nødvendige hvis man ikke skal betale løn til snedkeren og har tid og rigtig picka.
Når priserne skyder i vejret, er det godt at holde øje med dem Men for en som mig, der aldrig har købt en OSB fx, ville det være interessant, hvis prisen, som varen plejer/plejede at koste, også var nævnt. Helst nøjagtige tal, men en omtrentlig vurdering er også nok Ser at nogen har fået et "før" pris med, men jeg efterspørger altså flere.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.