4,451 læst ·
34 svar
4k læst
34 svar
Hvordan save lister.
Jeg har forsøgt at save som du forklarede, men lykkes kun med den skrå liste. Måske. Så slår jeg knude på mig selv med spejltanken på den horisontale liste. Jeg får det bare ikke til eller også forstår jeg pludselig ikke din forklaring 😶T Testarn sagde:Når argumenterne slipper op, griber man til invektiver... ret almindeligt forekommende, når nogen ikke vil eller kan indrømme, at de tog fejl.
Vi kan lade det ligge her - medmindre du vil have det sidste ord og skrive noget nedsættende om min person igen. Jeg tror, at TS har fået svar på sit spørgsmål og kan løse sit problem.
Som mit billede i trådstarten viser, så er listen på den skrå side oppe (jeg har haft travlt med andet, så den kom aldrig ned). Jeg vil forsøge at pusle med at matche den horisontale liste, før jeg kaster mig over din metode igen.
Medlem
· Blekinge
· 11 708 indlæg
Mange har forsøgt at forklare, alle har fejlet. Det kan ikke forklares med "tag det på 135 grader", eller "den spidse vinkel mod saven". Intet af dette er tydeligt.
Man har brug for en gammel snedker på stedet, som kan vise det. Jeg indbilder mig, at jeg kan dette, men må prøve igen hver gang. Jeg har lært at holde skaderne på et lavt niveau!
Man har brug for en gammel snedker på stedet, som kan vise det. Jeg indbilder mig, at jeg kan dette, men må prøve igen hver gang. Jeg har lært at holde skaderne på et lavt niveau!
Jeg tror, at du har brug for en troldmand eller en træskærer, der kan lave en overgang. Disse kombinationer af vinkler kan ikke løses med et snit, uanset hvilken vinkel det er i.
Klik her for at svare