4,451 læst ·
34 svar
4k læst
34 svar
Hvordan save lister.
Jeg ville påstå, at det ikke går at få det hjørne til at passe ved at save listerne. Der behøves enten et mellemstykke, eller tilpasning af listens form.
OK, jeg er ikke håndværker til daglig, det stoppede jeg med for snart 30 år siden, så jeg kan have misset noget.D datja sagde:
Kan du, eller @Thomas_Blekinge, vise hvordan I løser forkrøbning, når listen skal skifte retning i to dimensioner?
Når jeg ser på problemet, vil snittet for den liste, der følger det skrånende tag, blive længere end højden på listen, der sidder horisontalt.
Kør listefrit, fug/spartel og mal er jo en måde at undgå problemet påL Lugas sagde:
Visst er det så, en hjørneblok er den nemmeste måde at løse det problem.T Testarn sagde:
Det går ikke at gera lister i skrånende loft i inderhjørner, det troede jeg alle vidste..T Testarn sagde:
Går gør det, men listerne kommer ikke til at mødes i samme højde og derfor ser det skidt ud..
Mærker at DU ingen virkelighedsforankring har i dine skrifter, så svæv roligt i skyerne kammerat 😉
Tro kan du gøre i kirken eller moskeen, hvis du er interesseret..
Denne gang må jeg give Rejäl ret. Det er ikke muligt at få en sådan samling med et snit. Man skal lave to snit eller snitte enden, så den passer fornuftigt.
Når argumenterne slipper op, så tyr man til invektiver... ret almindeligt forekommende, når nogen ikke vil eller kan indrømme, at de tog fejl.Rejäl sagde:
Vi kan lade det ligge her - medmindre du vil have det sidste ord og skrive noget nedsættende om min person igen. Jeg tror, at TS har fået svar på sit spørgsmål og kan løse sit problem.
Nej du kan ikke gera og få sammen højden på listen når du har skrånende loft som mødes i et indre hjørne det ved alle som har forsøgt men du giver dig ikke uden du er dygtig til at argumentere og tror dig dermed have/få ret..T Testarn sagde:Når argumenterne slipper op, tyr man til invektiver... ret almindeligt forekommende når nogen ikke vil eller kan erkende, at de havde uret.
Vi kan lade det ligge her - medmindre du ønsker at få det sidste ord og skrive noget nedsættende om min person igen. Jeg tror, at TS har fået svar på sit spørgsmål og kan løse sit problem.