679 læst ·
2 svar
679 læst
2 svar
Hvordan sætter jeg en håndliste op, som tidligere har siddet der.
Hej,
Jeg har stødt på nogle uventede problemer, da jeg skulle sætte en håndliste op, som de tidligere ejere havde taget ned, og hvad jeg har gættet, spartlet hullerne til, i hvert fald 2 ud af 3. Det midterste hul blev efterladt åbent, så det var let at få til afstandsstykket og skruen der.
Derefter gættede jeg lidt baseret på, hvor hullerne kommer, når jeg har fastgjort håndlisten i midterhullet. Jeg så da to steder, der så ud til at være spartlede og et mærke af en ring. (Afstandsstykke?). Nu kommer mit problem, og jeg ved ikke, om det er på grund af skruerne (tidligere ejere havde gemt dem), eller om jeg gør noget forkert, men det føles ikke som om, jeg kan skrue skruen ind tilstrækkeligt uden at tage fat alt, hvad jeg har. Jeg er også bange for at skrue igennem til det andet rum, som er et badeværelse. Hvordan skal man egentlig gå til værks/vide, hvor langt man kan skrue? Sender med billeder af, hvordan det ser ud lige nu, væggen på den anden side og hvordan skruen og afstandsstykket ser ud. Det ene billede er af den "rette" midterskrue.
Jeg har stødt på nogle uventede problemer, da jeg skulle sætte en håndliste op, som de tidligere ejere havde taget ned, og hvad jeg har gættet, spartlet hullerne til, i hvert fald 2 ud af 3. Det midterste hul blev efterladt åbent, så det var let at få til afstandsstykket og skruen der.
Derefter gættede jeg lidt baseret på, hvor hullerne kommer, når jeg har fastgjort håndlisten i midterhullet. Jeg så da to steder, der så ud til at være spartlede og et mærke af en ring. (Afstandsstykke?). Nu kommer mit problem, og jeg ved ikke, om det er på grund af skruerne (tidligere ejere havde gemt dem), eller om jeg gør noget forkert, men det føles ikke som om, jeg kan skrue skruen ind tilstrækkeligt uden at tage fat alt, hvad jeg har. Jeg er også bange for at skrue igennem til det andet rum, som er et badeværelse. Hvordan skal man egentlig gå til værks/vide, hvor langt man kan skrue? Sender med billeder af, hvordan det ser ud lige nu, væggen på den anden side og hvordan skruen og afstandsstykket ser ud. Det ene billede er af den "rette" midterskrue.
Hvis man genmonterer skruerne der sad der før, hvor de sad før, vil de sandsynligvis ikke gå igennem væggen eller beskadige noget.Land1 sagde:
Nu kommer mit problem, og jeg ved ikke, om det er pga skruerne (de tidligere ejere havde gemt dem) eller om jeg gør noget forkert, men det føles ikke som om jeg kan skrue skruen ind nok uden at tage i alt, hvad jeg har. Jeg er også bange for at skrue igennem til det andet rum, som er et badeværelse.
Det er bare at skrue hele vejen ind. Går det stramt, anbefaler jeg at forbore med et smallere bor. Måske 3mm diameter.Land1 sagde:
Gäller detta även skruvarnas längd kan ändras genom att skruva in/ur ena änden? Hur vet man att man inte förstör något på andra sidan?Bönhas sagde:
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Ta bort plastmatta innan vi sätter upp vägg?
Fritidshus -
Hur sätter vi upp varmvattenberedaren i lättbetong?
Tvättstuga -
Priserna på småhus fortsätter uppåt under tredje kvartalet
Artikelkommentarer -
Hur sätter jag upp en handukstork på kakel, vilka plugg?
Badrum -
Hvordan sætter jeg gipsplader op på betonvæg?
Byggematerialer & Byggeteknologi