Vores fritidshus har højt loft. Hvordan får man lister op? En tilstrækkelig høj stige koster alt for meget. Tips?

Lån en måske? Ellers findes der også stiger til leje.

• Synes
KAMT
  • Laddar…
Hvor højt er det?

Z z_bumbi sagde:
Hvor højt er det?
3,90 m

Hvis en stige koster for meget, hvordan har du så råd til overhovedet at eje et fritidshus? 😉

Spøg til side så koster en passende stige 1000 hos Jula så det er jo ingen store penge, når man sætter det i relation til de totale renoverings- og ejerskabsomkostninger, som man er tvunget til. Desuden så skal I jo have en stige for at komme op på taget eller udføre andre opgaver på huset.

Dog synes jeg, at I skal overveje fald-risikoen, så I ikke gør jer ondt, og måske investere i en arbejdsstilling, så I ikke risikerer at falde og slå jer. De koster lidt mere, så de gør jo mere ondt i budgettet, men I vil få glæde af den, når I maler facade eller udfører andre opgaver resten af livet. Desuden sparer I masser af penge, når I slipper for at være sygemeldt i 5 uger for komplicerede benbrud, så egentlig er den gratis...

• Synes
KAMT
  • Laddar…
Janus82 Janus82 sagde:
Hvis en stige er for dyr, hvordan har du så råd til at eje et fritidshus? 😉

Spøg til side, så koster en passende stige 1000 hos Jula, så det er jo ikke de store penge i forhold til de totale renoverings- og ejeromkostninger, som man er tvunget til. Desuden skal I jo have en stige for at komme op på taget eller lave andre opgaver på huset.

Dog synes jeg, at I skal overveje risikoen for at falde, så I ikke kommer til skade, og måske investere i en arbejdsplatform, så I ikke risikerer at falde og slå jer. De koster lidt mere, så det gør ondt i budgettet, men I vil få glæde af den, når I maler facaden eller laver andre opgaver resten af livet. Desuden sparer I masser af penge ved ikke at være sygemeldt i 5 uger på grund af komplicerede benbrud, så egentlig er den gratis...
Tak for svaret! 😊
Vi vil fortsætte søgningen, for indtil videre har vi ikke fundet hverken en stige i den rigtige højde eller en passende arbejdsplatform. Men en arbejdsplatform ville absolut være at foretrække. Har du tips til, hvor man kunne finde sådan en?

K KAMT sagde:
Tak for svar! 😊
Vi skal fortsætte søgningen for indtil videre har vi ikke fundet hverken stige i den rette højde eller passende arbejdsstilling. Men arbejdsstilling ville absolut være at foretrække. Har du tips om, hvor man kunne finde sådan en?
De findes jo mange steder der sælger stilladser, men Jula (som jeg linkede til) er jo meget prisvenlige, så begynd med at kigge der.
https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...gstallningar-och-plattformar/byggstallningar/

Janus82 Janus82 sagde:
De findes jo mange steder, som sælger stilladser, men Jula (som jeg linkede til) er jo meget prisvenlige, så begynd med at kigge der.
[link]
Fint! Tusind tak!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.