1,412 læst ·
4 svar
1k læst
4 svar
Hvordan fastgør man en guitar på gipsvæg med bagvedliggende el?
Hej,
Jeg vil gerne skrue et guitarophæng op på væggen, som ses på det vedhæftede billede. Jeg tror, at de vedhæftede plugs burde være tilstrækkelige.
Problemet for mig er, at der går el bag den der gipsplade. På den anden side af væggen sidder der afbrydere for badeværelsesbelysningen.
Hvordan løser jeg det her?
Jeg vil gerne skrue et guitarophæng op på væggen, som ses på det vedhæftede billede. Jeg tror, at de vedhæftede plugs burde være tilstrækkelige.
Problemet for mig er, at der går el bag den der gipsplade. På den anden side af væggen sidder der afbrydere for badeværelsesbelysningen.
Hvordan løser jeg det her?
Det du viser billede på sælges i færdige pakker, dog skal det være en skrue i stedet for søm. Perfekt til formålet!
Vil du være sikker på ikke at ramme noget el, så bor en lille hul 3 mm kun gennem gipsen, føl så med boret om der er noget præcis der, hvis ikke er det bare at køre på held og lykke.
Vil du være sikker på ikke at ramme noget el, så bor en lille hul 3 mm kun gennem gipsen, føl så med boret om der er noget præcis der, hvis ikke er det bare at køre på held og lykke.
Selvbygger
· Stockholm
· 10 105 indlæg
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Lime fliser på malet gipsplade i køkken?
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Lime gipsplade på gipsplade
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Skadad gipsskiva efter borttagning av tapeter
Färg, Måla & Tapetsera -
Lägga klinker på linoleum, gipsskiva mellan?
Golv -
Spricka i gipsskiva, måla om
Färg, Måla & Tapetsera