Hej,

Jeg vil gerne skrue et guitarophæng op på væggen, som ses på det vedhæftede billede. Jeg tror, at de vedhæftede plugs burde være tilstrækkelige.

Problemet for mig er, at der går el bag den der gipsplade. På den anden side af væggen sidder der afbrydere for badeværelsesbelysningen.

Hvordan løser jeg det her?

• Skruer og en vægpløk til gipsvæg monteret under en guitarholder. Problem med el-bag ved siden af badeværelsesafbryder.
  • Gipsvæg i en gang med to døre og en rund vægafbryder øverst. Bruges til installation af guitarholder, el bag væg skal overvejes.
Det du viser billede på sælges i færdige pakker, dog skal det være en skrue i stedet for søm. Perfekt til formålet!
Vil du være sikker på ikke at ramme noget el, så bor en lille hul 3 mm kun gennem gipsen, føl så med boret om der er noget præcis der, hvis ikke er det bare at køre på held og lykke.

Hvis du har badeværelse på den anden side, ville jeg have været mere bekymret for vandrør, ventilation eller tætningslag.

Viktor.J Viktor.J sagde:
Om du har badrum på andra sidan hade jag været mere bekymret for vandrør, ventilation eller tætningslag.
Jeg forstår. Hvad kan man gøre for at undgå at beskadige noget?

N nyatider sagde:
Jeg forstår. Hvad kan man gøre for at undgå at beskadige noget?
Regeldetektor virker perfekt på så tynd væg.

Ellers ville jeg tage en Duckfoot. Ville sige, at det er helt umuligt at beskadige noget indeni med sådan en.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.