Hej!
Tips til hvordan man kan bygge en trappe her?
Alle vangstykkene jeg har kigget på, virker for korte, og jeg tror, den skal have en blidere vinkel ned og vil have, at den skal halvvejs skifte retning ned mod træerne. Men ingen anelse om, hvordan vi skal gå videre.
Se billederne og inspo-billedet på, hvordan vi ønsker, at trappen skal se ud.

Taknemmelig for alle tips vi kan få. :) Udendørs område med skovbeklædt baggrund, hvor en stentrappe er markeret med rødt, der snor sig nedad mod træer fra et brunt træhus. Træomgivet skrånende terræn ved hus med stakit, potentiale for trapperinstallering. Trætrappe i naturen, leder op til en hævet træplatform omringet af klipper og træer. Potentiel inspiration til byggeprojekt.

• Billedet viser en hytte med træbeklædning og stengærde i skovområde. Foran hytten er der en skrånende grund med mos, jord og træer.
Senest redigeret:
L Linda.nr9 sagde:
Hej!
Tips til hvordan man kan bygge en trappe her?
Alle vangstykket jeg har kigget på, synes at være for korte, og tror den har brug for en blidere vinkel ned og vil have, at den skal halvvejs ændre retning ned mod træerne. Men ingen anelse om hvordan vi skal gå til værks.
Se billederne og inspo billedet på, hvordan vi ønsker, at trappen skal se ud.

Taknemmelig for alle de tips, vi kan få. :)[billede][billede][billede]
Du vil altså have, at trappen skal have en vinkel og ikke gå direkte fra startpunktet til terrassen?
Der er brug for nogle mål for at kunne give forslag. Hvor stor højdeforskel er der mellem forskellige dele af terrænet langs den foreslåede linjeføring? Hvor lang ville trappen blive totalt, hvis den bygges som billedet?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.