3,206 læst ·
7 svar
3k læst
7 svar
hvor købe celluloseisolering i plader, stockholmsområdet?
Hej!
Hvor kan man købe celluloseisolering i plader i Stockholmsområdet? Jeg har ledt rundt, men kan ikke finde nogen forhandlere, der må vel være nogen, der har det på lager, eller er alt bestillingsvare?
Hvor kan man købe celluloseisolering i plader i Stockholmsområdet? Jeg har ledt rundt, men kan ikke finde nogen forhandlere, der må vel være nogen, der har det på lager, eller er alt bestillingsvare?
Top! Hvilken Bauhaus var det?
120 kan fungere for mig, det er kattvindene, der skal blive tålelige garderober, er det tænkt (nu fryser man r... af sig, hvis man går derind). Kan du huske prisen?
Jeg fik svar fra Bauhaus i dag, de er stoppet med Vital (enkeltstående pakker findes stadig på forskellige steder på lager). I stedet har de taget Isolinas linisolering ind, og det virker jo mindst lige så godt!
"Desværre har vi ikke Vital længere, da deres fabrik i Finland brændte ned til grunden. Vi er i stedet begyndt med linisolering fra Isolina, som vi har i tykkelserne 45, 70, 95, 120 og 145 mm."
"Desværre har vi ikke Vital længere, da deres fabrik i Finland brændte ned til grunden. Vi er i stedet begyndt med linisolering fra Isolina, som vi har i tykkelserne 45, 70, 95, 120 og 145 mm."
Klik her for at svare