Goddav!
Jeg skal til at gipse min garage, inklusive loftet, og funderer lidt over, hvordan jeg gør det bedst.
Lige nu er der spær med cc1200, og jeg har to idéer om, hvordan jeg fastgør gipsen. Er den ene bedre end den anden, eller skal jeg bruge begge? Eller skal jeg gøre på en helt anden måde?

1) Sætte regler på tværs af spær med cc30 eller 60.

2) Sætte regler parallelt med spær på cc60.

//JeRo

Alternativ 1 med cc 30.
Sæt glespanel 28x70 mm så bliver det godt.

Senest redigeret:
præcis som immobil siger, så bruger du cc30 i stedet for 60, da gipspladerne ellers kan bule nedad.

- M

Jeg hævede indersiden mod ydersiden. Det er ganske vist besværligt at gøre, men bagefter føles det godt. Men du har måske allerede isoleret?

/Emil

begge sagde:
Jeg hævede indendørshøjden mod ydertaget. Det er ganske vist besværligt at gøre, men bagefter føles det godt. Men har du måske allerede isoleret?

/Emil
Mener du op i skråtaget? Jeg har ikke isoleret, og jeg har været meget inde på den linje for at kunne bruge spærerne til at lægge ting op på, men jeg kan ikke komme på nogen god måde at lave samlingen mellem væg og tag på.

//JeRo

Hvad er problemet med tag-væg-samlingen?

Vedhæfter et billede af lagerdelen, nu er der et loft der, som fungerer som opbevaring fra garagen... /Emil

• Et opbevaringsrum med grå vægge, en lille firkantet vindue, og forskellige genstande på gulvet, herunder kasser og redskaber.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.