Det er vægge. Mellem G og L er der desuden en skakt, usikker på formålet men måske går der ventilationskanaler eller andre installationer der.
Tak for svar. Hvad betyder det? Vi vil åbne op for den del, tror du det er muligt, hvis man får godkendelse af bestyrelsen?
Skakten (den del med en krydsende streg nærmest L) kommer du ikke til at gøre noget ved.
Det skal være afskilt brandteknisk. Der går sikkert ventilation eller VVS i den, som forsyner flere lejligheder i huset.
Det skal være afskilt brandteknisk. Der går sikkert ventilation eller VVS i den, som forsyner flere lejligheder i huset.
Gældende polkagrismarkeringen/skrafferingen gætter jeg på, at det indikerer en anden type væg.
Størstedelen af væggene er måske letbeton for eksempel, mens resten er skillerumsvægge i gips, som er skraverede?
Normalt plejer jeg at tolke sådanne tegninger som vægge, der bygges om, når jeg ser en projekteringstegning, men dette antager jeg er en tegning over, hvordan det ser ud.
Størstedelen af væggene er måske letbeton for eksempel, mens resten er skillerumsvægge i gips, som er skraverede?
Normalt plejer jeg at tolke sådanne tegninger som vægge, der bygges om, når jeg ser en projekteringstegning, men dette antager jeg er en tegning over, hvordan det ser ud.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Borra i betongtak, tolka ritningar.
Vatten & Avlopp -
Hjälp att tolka ritning - flytt av kök
Planlösningar -
Ventilationsritning för ombyggnation i lägenhet
Ventilation -
Tolka ritning, isolerad eller oisolerad platta på mark? Värma nytt rum
Grund & Markarbeten -
Lägenheten saknar ritningar, vem hjälper mig?
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design