Hej! Hyggeligt forum som jeg har fulgt i et par år. Jeg er ny her!
Den lidt dramatiske titel passer... min kæreste bor i Ukraine. Hun vil gerne flytte hertil, men bor i et skur, der skal sælges. Det lyder måske enkelt, men det hele er lidt indviklet. Hendes eksmand døde da han byggede huset i 2006, så huset er ikke blevet 100 % færdigbygget. Hun har selv et godt job, men med de lønniveauer spiller det ingen større rolle, hun har simpelthen ikke haft mulighed for at fortsætte. Så det har stået og forfaldet. Der er begrænsede økonomiske muligheder for at hyre et byggefirma for os begge. Tanken er at sælge huset, som sagt, og at bruge penge på flere htkr er helt udelukket. Samtidig kan hun ikke flytte, fordi datteren, som også ejer en del af huset, af forskellige praktiske grunde er 100 % afhængig af, at huset sælges og ikke kan forlade landet. Så hun er i en kattepine, hvor hun skal have huset solgt, før hun kan flytte hertil... huset ligger dog i et velhavende område, hvor de andre ejendomme er til salg for meget store summer... så der er alligevel en interesse, hun har haft 2-3 fremvisninger om året, siden forrige år tror jeg, det var. Men hun var på ferie hos mig i 10 dage, og da hun kom hjem, var disse sætningsskader opstået på grund af kraftige eksplosioner i nærheden.
Der er altså revner her og der, der strækker sig fra gulv til loft.
Så jeg må hjælpe til med research/planlægning selv.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.