Hej!
Jeg havde en håndværker, der flydespartlede en betonplade forud for kommende gulvlægning.
Efter to døgn er det stadig ret fugtigt og blødt, mens visse dele skaller på overfladen.
Ser underligt ud, og jeg undrer mig, om nogen ved, om det plejer at skalle sådan.

• Betonplade med flagnende og fugtig flydespartelmasse, beskadiget overflade nær hjørne i rum, træstykke og plastikbakke i baggrunden.
  • Billede af et betonunderlag med fugtigt, flagnende overflade og fodaftryk, omgivet af værktøjer og byggematerialer.
T
Hvilke planer har I for gulve, der skal lægges (klinker, parket, tæppe osv)?

T TechChad sagde:
Hvad har I for planer for gulv, der skal lægges (fliser, parket, tæppe osv)?
Det er et laminatgulv

For meget vand i materialet, spartlede de tyndt eller tykt

R Rickard.lj sagde:
For meget vand i materialet, spartlede de tyndt eller tykt
Omkring 2cm

Bare at tage en spartel og skrabe bort, så får man spartle på med noget fin spartel, skal du lægge gulvet selv? Lav en kontrol med en 2m lige og tjek så der ikke findes toppe og dale.

R Rickard.lj sagde:
Bare at tage en spartel og skrabe væk, så skal man spartle med noget fint spartel, skal du lægge gulvet selv? Lav en kontrol med en 2m retstav og tjek, så der ikke er toppe og dale.
Så det er ikke usædvanligt at det skaller?

Lena Elisabet Lena Elisabet sagde:
Rundt 2cm
Okay. Er i hvert fald for meget vand i de sidste spande eller om de kørte rengøring før

Ja

Så det er ikke usædvanligt, at det skaller af?
Det har også gået to
R Rickard.lj sagde:
Okay. Er i hvert fald for meget vand i de sidste spande eller om de kørte rengøring inden
det har gået to døgn, og det er stadig klistret på overfladen. Plejer det at tage så lang tid?
Skal jeg sætte en affugter derhen?

nino nino sagde:
Jo
Du mener, at det ikke bør flagne sådan her?

Du mener, at det ikke bør skalle sådan?
Nej, det bør være en hård overflade

• Synes
Joak
  • Laddar…
Farstatjej90
Det har också gått to

det har gått to døgn og det er stadig klistret på overfladen. Plejer det at tage så lang tid?
Skal jeg sætte en affugter der?
Gør ingenting selv for hvad du end gør - rigtig eller forkert - vil den som gjort dette skyde skylden på senere.

Kontakt den som har gjort det og lad den person løse det.

Absolut ingen affugter, kontakt virksomheden som lavede dem og bed dem komme og rette det,

Er det ok at have varmeblæser?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.