Hej!
For at skabe loftshøjde til campingvogn/autocamper vil jeg gerne fjerne hemsen/overetagen og de stolper, der holder den oppe. Er der nogen, der ved, om det er OK bare at fjerne de langsgående og tværgående bjælker, som hemsens gulv hviler på? Ovenpå hemsen er der jo derefter spær med tværgående bjælker.

• Loft med træbjælker, nogle bærende stolper, cykler og brænde stablet mod væggen, som diskuteres om de kan fjernes for højere taghøjde.
  • Loftet i en garage, med synlige træbjælker og stolper, cykler og møbler opbevaret nedenunder.
  • Loftet i en bygning med træbjælker og opbevarede genstande som stole og døre, set nedefra.
  • Loft med synlige træbjælker og strålelys ind gennem vinduet, rod på gulvet, overdækket siddeområde til højre.
Hej og velkommen til Byggahus!
Jeg ser et åstag på dine billeder, nogle tværgående bjælker bør du nok gemme, så ikke langsiderne "kalvar"

F fribygg sagde:
Hej og velkommen til Byggahus!
Jeg ser et åstag på dine billeder, nogle tværgående bjælker bør du nok gemme, så ikke langsiderne "kalver"
Tak! Kan man flytte de tværgående bjælker, som nu ligger under taget, op til loftet for at modvirke kalvning? Eller sætte wirer i stedet for bjælker?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.