Jeg er i gang med at sætte gipsplader op på en væg. Øverst til højre på denne væg sidder der en stikkontakt. Det er ikke noget jeg vil bruge. Kan jeg sætte en gipsplade over, eller bryder jeg mod nogen el-regel så? Årsagen til at jeg helst vil undgå at sætte en rund plastskive som dækker hullet, er at jeg skal sætte en fototapet op på hele væggen, og jeg er bange for at plastskiven forstyrrer udseendet. Hvis jeg er nødt til det, gør jeg selvfølgelig det.
Dæksel som du tapetserer med mønsterpasning. Det er helt indlysende, at du ikke sætter gipsplade foran en sådan dåse. Den skal man kunne komme til. Overvej ikke engang noget andet.
Dæksel som du tapetserer med mønstertilpasning. Det er helt selvklart, at du ikke sætter gipsplade foran en sådan dåse. Den skal man kunne komme til. Overvej ikke engang noget andet.
Ok svarene virker meget tydelige Jeg vil sætte et dæksel. Tak alle for hjælpen.
Jeg er i gang med at sætte gipsplader op på en væg. Øverst til højre på denne væg sidder en el-stikdåse. Det er ikke noget, jeg kommer til at bruge. Kan jeg sætte gipsplade over, eller bryder jeg nogen el-regel så? Årsagen til, at jeg helst vil undgå at sætte en rund plastikskive, der dækker hullet, er, at jeg skal sætte et fototapet op på hele væggen, og jeg er bange for, at plastikskiven forstyrrer udseendet. Hvis jeg skal, så gør jeg det selvfølgelig.
[billede]
Sæt tapetet op uden at skære hul i tapetet til dåsen.