Vi er i gang med at renovere køkkenet. Køleskabet vi tænker på er et integreret køle-/fryseskab, som vil blive placeret i et metodskab til køle/frys. Den venstre side af skabet vil være op ad en rigtig væg, men bagsiden og den højre side vil være "fritstående".
Vores plan er at sætte en plade på bagsiden af skabet og have to 45x70mm reglar på den højre side og sætte en plade på den. Forsøgte at tegne det lidt hurtigt nedenfor.
Grønt: Plader (hvilken type??)
Blå: 45x70mm regel
Plade 1: 2700 x 620 mm
Plade 2: 2700 x 670 mm
Det er tid til at købe materialer i weekenden, og jeg tænkte først at bruge MDF. Ønsket var at bruge en simpel plade, men jeg er usikker på, om MDF kan males direkte på.
Hvad siger I, kom gerne med tips!
PS. Har en gipsplade 2700 x 900mm derhjemme som er ubrugte, men jeg tvivler på, om det er smart at bruge på grund af holdbarheden.
Känns väl mest lämpligt att köra täcksidor. Skit i reglarna och fäst skåpet i vänstra väggen.
Hej! Tak for dit svar. Vi vil have vores vægfarve på disse sider og at det ser ud som en ”rigtig væg”, derfor var planen at bruge en form for plader i stedet for dæksider.
Hej! Tack för ditt svar. Vi vill ha vår väggfärg på dessa sidor och att det ser ut som en ”riktig væg”, derfor var planen at bruge en form for plader i stedet for dæksider.
Skal I male dem så byg i gips lige så godt. Billigere