Vi har L-støtte i den ene del af grunden.
Vi vil bygge et hegn eller espalier på dette for at forhindre, at børnene kan falde ned.
Det, jeg bemærker, er, at der allerede er huller i L-støtterne.
Men jeg ved ikke, om de er beregnet til at skrue i, eller hvad det er?
De er ikke så dybe, måske omkring 2 cm.

Vedhæfter et billede, hvad tror I?
Og hvis det fungerer, hvordan laver man konstruktionen for at få et hegn i espalierform, som er cirka 1 meter højt.

Hul i L-stød med rust omkring åbningen på en betonoverflade. Græsset er synligt i baggrunden.

Det ser ud til at være til at skrue i løfteøjer, når de løftes på plads, det er bare at finde matchende beslag og bolt :)

Ved ikke helt, hvordan jeg skal tolke dit svar?
Er hullerne kun til at løfte støtterne på plads, intet jeg kan bruge til at bygge et hegn på?

Googlet løfteøje, så jeg ved, hvordan de ser ud i hvert fald =)

Der er huller til løfteøjer, men der er intet, der forhindrer dig i at montere dit hegn med bolt i hullet?

Jeg tog til Svevia efter tip og fik fat i vejstolper, som jeg monterede i L-støtterne. Sidder som BJERGET. :) I mit tilfælde er det dog meningen at tage imod eventuelt langsomt glidende bil. Du har måske ikke så tunge børn eller sådant behov... :)

Vedlægger billede.

• Billede af træhisper monteret med metalbeslag på L-støtter ved en grusbelagt indkørsel, omkranset af græsplæne og hegn.
Interessant løsning, men ikke så pænt på et espalierhegn måske ;-)

Mit spørgsmål er vel egentlig, om de huller fylder nogen funktion for mig, da de er så overfladiske?
Altså, er det nogen idé at bruge dem, eller skal man bygge på nogen anden måde?

Der er ikke noget problem med at fastgøre et hegn i løfteøjerne.

• Synes
HomeboY og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.