Denne skidefarve fra Jula får jeg skylde mig selv for, at jeg købte, eftersom den... fik tingene til at ruste! Nærmest en parodi.

Skulle rustbeskytte nogle hængsler til vinduer. Fjerner omhyggeligt al afskallet gammel maling og rust. Lader dem tørre godt indendørs. Helt tørre ser de ud som nye, jeg var meget tilfreds! OK, men nu skal man ikke snyde her, vi sørger for at have lidt primer på først, inden dækmalingen.

Fulgte instruktionerne omhyggeligt, malede på i et tyndt lag med pensel, intet overskud, lod dem tørre et godt ventileret sted indendørs. Når jeg kommer tilbage næste dag, har ny rust trængt igennem malingen!

• Vred
  • Synes
RogerHql og 1 anden
  • Laddar…
Er ingen ekspert såvidt at jeg har fortjent nogen titler, men mange biler og rustne what so ever er det blevet til. Faktisk svært at endda finde på et rimeligt scenario undtagen at en sommerjobber har blandet saltsyre i stedet for fosforsyre i malingen.

torparavgrund torparavgrund sagde:
Denne skidfärg fra Jula får jeg skylde mig selv som købte, eftersom den... fik tingene til at ruste! Nærmest en parodi.

Skulle rustbeskytte nogle hængsler til vinduer. Fjerner omhyggeligt al afskallet gammel maling og rust. Lader dem tørre godt indendørs. Helt tørre ser de som nye ud, jeg var meget tilfreds! OK men nu må man ikke snyde her, vi sørger for at have lidt primer på først inden dækfarven.

Fulgte instruktionerne nøje, malede på i et tyndt lag med pensel, ingen overskud, lod dem tørre på et godt ventileret sted indendørs. Da jeg kommer tilbage næste dag har ny rust brudt igennem malingen!
Vand på metal...
Virker nok kun på RF, syrefast!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.