ADVARSEL,
Må desværre fraråde jer at købe Byggmax Tagmaling!
Gjorde en gigantisk fejltagelse ved at købe deres tagmaling, taget er stadig plettet efter to strygninger.

Til større maleropgaver bør du købe maling fra mærkeproducenterne. Undgå lavpris og kædernes egne mærker.

• Synes
Duttarmajster
  • Laddar…
Alcro RF, det eneste man behøver at bruge.

• Synes
harrry og 1 anden
  • Laddar…
Tagmaling til indendørs?
Plejer at købe Biltema, fungerer rigtig godt.
Det anser jeg som lavpris, så lavt man næsten kan komme ;)

• Synes
Villaharmoni og 1 anden
  • Laddar…
MultiMan
Fuldstændig meningsløs advarsel uden flere detaljer.

• Synes
Tore Breivik og 12 andre
  • Laddar…
TS har misset, at man skal male pletter med spærrfarve (olie) inden man begynder med dækningsfarven, har mere med TS lidt dårligere forkundskaber at gøre end med Byggmax..;)

• Synes
MIEL78 og 5 andre
  • Laddar…
Du har glemt at vaske loftet med malervask!;)
Har man røget eller lavet mad, og mados er kommet ind i rummet, så er det kørt, du kan male 4-5 gange, og fedtet og nikotin trænger igennem malingen.
Det er kun på nye gipsplader, man kan male direkte uden at vaske.

• Synes
Thomas S Eiselberg og 1 anden
  • Laddar…
MultiMan
I som giver en mængde forslag, vi ved ikke engang om det gælder ydertag eller indre tag.

• Synes
Mats-S og 2 andre
  • Laddar…
Jeg malede loftmaling fra midun/byggmax i en hurtigrenovering for et par år siden. Malingen var utrolig vandet og opløste spartelmassen (ja, malingen var omrørt). Det var bare at gøre om og gøre rigtigt med et mærkeprodukt i stedet!

Hvis jeg antager, at det gælder hvid maling til indendørs lofter, så er jeg enig. Byggmax havde tre forskellige prisklasser at vælge imellem. Jeg købte den billigste og fik ikke et godt resultat. Det var stribet og flammet efter 3 påføringer med rulle.
Købte den mellemdyre maling derefter. Den var meget bedre!

Viden er en god start vedrørende underlag mm, men jeg har brugt byggmax letspartel i mange år, sikkert mere end 100 tiolitersspande, og det er helt kanon til en pris, der er en fjerdedel af mærkeprodukterne! MEN det er ALDRIG SIKKERT at købe sådan noget i lavprisbutikker, da de pludselig skifter leverandør, og det bliver rent skrammel! Køber man i fine butikker, får du det, du betaler for! Tipset er altså, at hvis man laver et lille arbejde, så køb noget pålideligt, hvis det er mange spande, kan lavpris være lige så godt som fire fem gange dyrere, men man skal altid teste først, og hvis biltema mv. sælger noget, der er topkvalitet, så er det ikke sikkert, at det er samme kvalitet et år senere!

• Synes
Bästerortarn og 3 andre
  • Laddar…
S Swedishdecorater sagde:
ADVARSEL,
Må desværre fraråde jer at købe Byggmax Loftmaling!
Gjorde en gigantisk fejl, da jeg købte deres loftmaling, loftet er stadig plettet efter to strygninger.
Kan jo også være en uerfaren "maler", der lægger på for lidt maling, eller egentlig ruller malingen ud over for stort et område, før næste dyp.

• Synes
mikael_sten
  • Laddar…
Vask taget med malervask først? Allerede der burde I indse, at I bruger en dårlig maling.

Jeg undrer mig over folk, der gider forsøge at spare penge på maling. Specielt efter jeg læste her, hvor godt Biltema vægmaling er her på forummet. (Kunne næsten have malet med vand og fået samme effekt)

Køb en mærkemaling ... den ekstra omkostning ved billig maling sparer man ind på alle de bekymringer, man undgår.

• Synes
etompau
  • Laddar…
Niklasloow Niklasloow sagde:
Vask taget med målervask inden? Allerede der burde I indse, at I bruger en skodmaling.

Jeg forbløffes over mennesker, der orker at forsøge at spare penge på maling. Specielt efter jeg læste her, hvor god Biltema vægmaling er her på forummet. (Kunne næsten have malet med vand og fået samme effekt)

Køb en mærkemaling... omkostningen ekstra mod billig maling sparer man igen på alle de hovedbrud, man undgår.
I fx et gammelt køkken med blankt loft ville jeg altid vaske loftet, selvom jeg skal male med professionel maling...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.