Byggahus.se
Suck.. Hade räknat med att jag kunde kakla hela dan.. Nu e kl lite efter 4 o har inte satt en enda platta idag... Haft fullt up med inköp o dyl inför morgonens fest... Blir väl till att stå o kakla in på småtimmarna inatt.. :( :( >:(

Skippa kaklandet och satsa på festen, du får ju inte ta ut dig i förtid! :D

Ta ut sig vad är det för nåt??? ;D ;D Känns som om att de vore de bästa men samtidigt har jag lovat mig själv att de ska va klart till frugans 30 års fest... De har jag sagt ända sen jag började... för snart 4 månader sen...

::) Byt till en yngre fru så får du mer tid. :) :-X

Du vill väl inte sitta och gäspa när gästerna kommer...

Deadlines är till för att brytas!  ;)  Dessutom kommer du ju ändå inte kunna bli helt klar, dvs foga, sätta upp badrumsskåp, etc...

Men om du ändå satsat på att kakla, så lycka till. Det ser väldigt fint ut än så länge!

Immobil skrev:
Skulle ju kunna va ett alternativ men jag tror nog att jag behåller den jag har... hon e ju så bra på många andra sätt.. ;) ;)

dalle skrev:
Du vill väl inte sitta och gäspa när gästerna kommer...

Deadlines är till för att brytas!  ;)  Dessutom kommer du ju ändå inte kunna bli helt klar, dvs foga, sätta upp badrumsskåp, etc...

Men om du ändå satsat på att kakla, så lycka till. Det ser väldigt fint ut än så länge!
Sant sant... Men de gäller lite min sinnesro oxå.. ;) Tur att båda töserna är hos mormor ikväll... :D :D Kan man kanske få jobba ostört när man väl kommer igång.. ;D ;D

Du får en sista chans...

...OS-invigning...? :D :D :D

dalle skrev:
Du får en sista chans...

...OS-invigning...?   :D :D :D
När e de?? Om ett halvår?? ;D ;D åker till Sthlm på Måndag el Tisdag o kommer sen att va där hela veckan så de blir de ju inte mycket gjort då heller.. >:( >:(

>:( Stefan_h: Sedan 16.10 har du gjort 5 inlägg i denna tråden. :-/
::) Hur många plattor hade hunnit sätta på samma tid? :-/
;) Kanske dax att logga ut så du får badrummet färdigt. ::) ;D

Immobil skrev:
>:( Stefan_h: Sedan 16.10 har du gjort 5 inlägg i denna tråden. :-/
::) Hur många plattor hade hunnit sätta på samma tid? :-/
;) Kanske dax att logga ut så du får badrummet färdigt. ::) ;D
6 inlägg ;) ;) Man har väl bredband... Denna siten är konstant upp på skärmen här.. ;D ;D
Jag tittar då o då under städning/matlagning juh.. ;) ;)

Immobil skrev:
BRA IDEE!!!!
gaia

Immobil skrev:
Eller en som fyller i slutet av året!!  ;D ;D
ÄNTLIGEN FULLVÄRDIG MEDLEM!!!!! ;D ;D ;D

Stefan_h skrev:
ÄNTLIGEN FULLVÄRDIG MEDLEM!!!!!  ;D ;D ;D
>:( Bah, vad är det för något? :-/ ;D

Immobil skrev:
[quote author=Stefan_h link=1139584252/0#12 date=1139592619]ÄNTLIGEN FULLVÄRDIG MEDLEM!!!!!  ;D ;D ;D
>:( Bah, vad är det för något? :-/ ;D
[/quote]
Nu ska du inte va sån Immo..  Du har ju faktiskt oxå vart junior en gång i tiden.. ;) ;)
Har bestämt nu att jag väntar med kaklet... De e dumt att jag deckar tidigt imorgon när man har huset fullt av goa vänner o släkt o ett fullt barskåp  ;D ;D ;D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.