Byggahus.se
Vart hittar man den billigast?!?

Var inne på den lokala bygghandeln häromdan och de skulle ha ca 2100kr +moms!!!

Lite väl mycket för min smak. Har ju sett att den kostar 1800 på clasan..

K-rauta 1595:-

Jula har haft den för 1595:- ett tag nu. Den finns inte med på hemsidan, men dom har den i butiken.

Ok, tack för svaren. ;D ;D

Blev dock lite sugen på 135:an från http://www.drift-underhall.se/ , väldigt billigt måste jag säga. Någon som beställt därifrån? (fraktkostnader)

Fast 1595kr för 85:an på Jula är ju också mycket billigt, tål att tänkas på. :p

Eld skrev:
Jag kollade på K-rauta i förrgår och då ville de ha över tvåtuen för den. [länk] är det billigaste jag har hittat.

Obs, kolla GST 135 CE här: [länk]
2095:- inkl moms.
Konstigt!
Jag köpte min för det och fram tom igår 3:e/7 gällde priset (enligt deras infoblad) och har legat där sedan typ årsskiftet, ligger antagligen även där imorgon.

Lostfoe skrev:
Ok, tack för svaren. ;D ;D

Blev dock lite sugen på 135:an från [länk] , väldigt billigt måste jag säga. Någon som beställt därifrån? (fraktkostnader)

Fast 1595kr för 85:an på Jula är ju också mycket billigt, tål att tänkas på. :p

Jag har köpt en 135CE där, frakt 125kr..
Har även köpt en GCM 10sd och där gick frakten på 250kr om jag inte missminner mig..

Eld skrev:
Jag kollade på K-rauta i förrgår och då ville de ha över tvåtuen för den. [länk] är det billigaste jag har hittat.

Obs, kolla GST 135 CE här: [länk]
2095:- inkl moms.
Alltså jag kan svära på att priset för en 85:a är 1595 kr på K-Rauta, det var det iallafall i måndags på K-Rauta i Helsingborg.

Visst, men inte i Södertälje. De har väl lokala erbjudanden...

Det blev blev 135:an trots allt, har beställt den nu :).

500 kronors skillnad mellan 85:an och 135:an kändes inte speciellt mycket, även om jag säkert skulle ha klarat mig gott och väl med 85:an.

Men man är ju lite prylkåt.. ;D ;D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.