2 388 läst · 4 svar
2k läst
4 svar
DeWalt DCD710S2
Var kan jag köpa denna billigast? Jag menar då inte bara i Sverige utan jag läste i nån tråd här på forumet att den gick att köpa från Tyskland för 1300kr inkl frakt, stämmer det, var i så fall?
Trevlig midsommar!
Trevlig midsommar!
Jag såg ditt PM, men jag svarar här så andra kan se. 
Jag köpte från eBay Tyskland, men just nu kostar den billigaste 1446kr.
Att säljaren har skrivit att märket är Makita är nog bara en miss, jag har själv handlat problemfritt från denna säljaren.
http://viewitem.eim.ebay.se/Makita-Akkuschrauber-DCD710S2--108-V-LiIon/230632415099/item
Och japp, jag gillar den fortfarande (fast jag har ju sålt min).
Se till att köpa just chuckmodelen så att du inte köper den kosta utan chuck, den har annan utväxling och är jättesvag.
Just DCD710S2:an är faktiskt väldigt stark, skruvade ett gäng 6x140 med min och försänkte dom ca 4cm.
Jag köpte från eBay Tyskland, men just nu kostar den billigaste 1446kr.
Att säljaren har skrivit att märket är Makita är nog bara en miss, jag har själv handlat problemfritt från denna säljaren.
http://viewitem.eim.ebay.se/Makita-Akkuschrauber-DCD710S2--108-V-LiIon/230632415099/item
Och japp, jag gillar den fortfarande (fast jag har ju sålt min).
Se till att köpa just chuckmodelen så att du inte köper den kosta utan chuck, den har annan utväxling och är jättesvag.
Just DCD710S2:an är faktiskt väldigt stark, skruvade ett gäng 6x140 med min och försänkte dom ca 4cm.
Redigerat:
Hej och tack för ditt svar!
..men det låter som ett bra pris ändå, nästan 1000kr billigare än på k-rauta.
Tillkommer ingen svensk moms eller så? Ström och kontakt till våra svenska uttag är detsamma va?
Varför sålde du din? Är det någon annan i den prisklassen du skulle rekommendera istället?
Mvh
Andreas
..men det låter som ett bra pris ändå, nästan 1000kr billigare än på k-rauta.
Tillkommer ingen svensk moms eller så? Ström och kontakt till våra svenska uttag är detsamma va?
Varför sålde du din? Är det någon annan i den prisklassen du skulle rekommendera istället?
Mvh
Andreas
Inget tillkommer och den är bara att packa upp och använda! 
Anledningen till att jag sålde min är att jag gillar att byta maskiner lite då och då.
Har haft nästa 20skruvdragare på 2 år.
Men DCD710S2:an sneglar jag på ibland fortfarande, jag tycker att det är en grymt trevlig maskin.
Anledningen till att jag sålde min är att jag gillar att byta maskiner lite då och då.
Har haft nästa 20skruvdragare på 2 år.
Men DCD710S2:an sneglar jag på ibland fortfarande, jag tycker att det är en grymt trevlig maskin.
Liknande trådar
-
Glappande Kapsåg Dewalt dw717?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Problem med Dewalt DCE089D1G
Köpes Dewalt DWE7492/-1 eller motsvarande klyvsåg i Värmland med omnejd
Köpes, Hyres & Bytes -
Panelnos Dewalt DCN660
Ansluta Dewalt slip till Dewalt dammsugare
Verktyg, Maskiner & Fordon