Svara Nytt ämne
  1. 2010-06-29 20:47
    Svara | #1

Nykomling

Cotech verktyg från Clas Ohlson!

Hej!

Vad tycker ni om verktygen som säljs på Clas Ohlson av märket cotech! Är dom bra eller bara billiga skräp?

Mvh
    Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

2. 2010-06-29 20:53
    Svara | #2

Forumgud
    Cotech är Clas Ohlsons egna märke. Håller samma klass som Ferm mfl tycker jag, dvs billiga verktyg,
    Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

3. 2010-06-29 21:16
    Svara | #3

Ellagårds avatar
    Fullvärdig medlem
    Prisvärt om man har låga krav och inte skall använda grejerna mycket.
    Att mäta är att veta

4. 2010-06-29 21:28
    Svara | #4

Fullvärdig medlem
    Jag har en Cotech varmluftspistol som jag tycker har varit riktigt bra. Köptes när Classe fyllde 85 år, dvs 85 kr kostade den.

5. 2010-06-29 21:30
    Svara | #5

Senior medlem
    Är inga dåliga grejor för lite hemmafix. Och går den sönder får man oftast en ny på garantin..
    Som med alla billiga skruvdragare så är batterikapaciteten begränsad..

6. 2010-06-30 19:49
    Svara | #6

Fullvärdig medlem
    Jag körde slut på 3 st 125mm vinkelslipar och detta innan garanti-tiden gick ut.Inte mycket att hänga i granen.Funkar säkert om man använder dom 3-4 gånger om året dvs.Varmluftpistolen som jag köpte för 85:-,den har funkat bra,men då är det ganska enkla saker också. / mats
    M.Nilsson
    Lusasken
    Ä helt stölli i italienske biler!

7. 2010-06-30 20:50
    Svara | #7

Gudfader Inloggad
    Det går nog inte att säga något generellt om allt som heter Cotech. Diamantkapskivorna har jag använt och de tycker jag är mycket hållbara.

Liknande ämnen

1. Hygrostat från Clas Ohlson
    av Myckling i forum El
  2. Sinkningstillsats från Clas Ohlson
    av sawdustmaker i forum Verktyg, maskiner & fordon
  3. Cotech 2100W fräsen från Clas i sjön?
    av vagabondo i forum Verktyg, maskiner & fordon
  4. Dosdimmer från Clas Ohlson
    av markus00 i forum El
  5. Vägguttag från Clas Ohlson
    av barabas i forum Teknik

Taggar