3 459 läst · 3 svar
3k läst
3 svar
att hitta var golvärmeslingan är
hejsan jag skulle behöva hitta var golvvärme slingan går och jag vet att för några år sen fanns det ett ark stort som ett a4 som reagerar på värmen(ungefär som en jätte stor febertestare som fanns på -80 talet)
i olika färger har sökt på nätet men kommer inte i håg var företaget eller själva produkten heter.
finns det någon som vet var man får tag på den eller liknande??
kenth..................
i olika färger har sökt på nätet men kommer inte i håg var företaget eller själva produkten heter.
finns det någon som vet var man får tag på den eller liknande??
kenth..................
Jag har fixat det med värmekamera. Om du ska söka på nätet så är Fluke och Flir några fabrikanter.
Om du har rätt förutsättningar kan du även hitta med IR-temp. Det är dock ganska tålamodskrävande och kräver att du är noggrann, skriv gärna upp temperaturerna du får på olika ställen. Om du skriver direkt på golvet med en raderbar penna så slår du flera flugor på smällen.
Om du har rätt förutsättningar kan du även hitta med IR-temp. Det är dock ganska tålamodskrävande och kräver att du är noggrann, skriv gärna upp temperaturerna du får på olika ställen. Om du skriver direkt på golvet med en raderbar penna så slår du flera flugor på smällen.
Liknande trådar
-
Någon som vet var man hittar en svart metallist ca 2000x30mm (platt, ingen hörnlist)?
Tillbyggnad -
Var hittat jag rätt IR-panel?
Bastu -
Var hittar man snygga våtrumsmattor?
Badrum -
Skugglist - var hittar jag rätt?
Tak & Vind -
Hur vet man om dörren går att låsa och vart hittar man nyckel?
Fönster & Dörrar