Denna veckan har du chans att stila till ditt badrum med ett nytt handfat av äkta natursten. Vi tävlar, tillsammans med Stonefactory.se, ut ett vitt marmorhandfat som sätter personlig prägel på rummet. Du väljer själv om du vill ha ett polerat eller ett halvmatt.
Totalt värde cirka: 3 950 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.
Stonefactory skulle även bli glada om ni gillar deras Facebooksida, men det är inget krav för att kunna vinna i tävlingen.
Fråga: När grundades Stonefactory?
1. 2007
X. 2009
2. 2010
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 14 november.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Stonefactory. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Stonefactory för att de sponsrar den här tävlingen.
Behöver byta ut handfatet i badrummet. Detta skulle passa jättebra!
Blev ett panikköp av billigast möjliga, helst nyss i samband med flytten till huset för att kunna få igång vattnet.
Det nu 1 år "gamla" handfatet har redan beläggningar som inte går bort, bottenventilen har rostat och det är inte vidare snyggt.
2010 kanske? Orkar ej läsa artikel.. Ska jag vinna, då gör jag det för jag behöver den, inte för att jag tappade min gamla mormors från 1644 eller för att jag bröt min näsa idag. Tack
Jag behöver ett vackert handfat till min toalett som står ofärdig sedan skilsmässa. Har inrett med sjösten och granitgolv från stonefactory men det saknas handfat och toalettstol. Blir jätteglad om jag vinner eftersom jag nu är ensamstående mamma med 4 barn...hade varit lyxigt att få färdigt en toalett till.
Räddaren i nöden! Inte bara skulle handfatet passa som en dröm i mitt badrum som har grå väggar och en vit kommod som väntar på en vacker matchning, handfatet skulle helt klart bli badrummets stolthet. Dessutom är nuvarande handfat sprucket ( ja det ända badrum/toalett som finns i lilla huset) så det vore verkligen räddaren i nöden för mig och mina barn som inte lyxrenoverar
Ett polerat marmorhandfat vore kanon i mitt trista badrum. Om jag vann det så skulle jag vara "tvungen" att renovera resten av badrummet! Hurra!! Tänk om det blir så, vad underbart!!!
En vinst skulle innebära en nödvändig "spark i baken" så att jag inte längre har några ursäkter för att inte komma igång med renoveringen av gästtoaletten - där handfatet hade blivit ett mycket uppskattat ögonfång