Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
...
  1.    länk #136
    Gudfader Medlem: Feb 2007
    Län: Skåne, Sjöbo
    Inloggad
    Du skojar nu va?
    Nix. Hörde 2 pers prata på mycket dålig svenska...

Jag trodde dom skojade!
    Glöm inte att deras alfabet skiljer sig så mycket från våran.

Enligt Googles translation

Jag älskar politik = أنا أحب السياسة

Fattar du några bokstäver?
    Jag är en HAN.
    Dubbelkolla alla mina tips. Jag kan ha fel.
    Redigera/radera meddelande Svara med citat Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på det här inlägget

2.    länk #137
    Racemans avatar
    Forumgud Medlem: Mar 2009
    Län: Stockholm

"Allt ni hör som inte kommer från mig är falskt", sa Fredrik nyligen på presskonferensen.
    Redigera/radera meddelande Svara med citat Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på det här inlägget

3.    länk #138
    Senior medlem Medlem: Aug 2009
    Län: Dalarna

Jag är inte ledsen att SD:s hemsida inte funkar, tvärtom. Däremot bekräftar du ju kommunismens syn på demokrati i ditt påstående. Men det tar du väl som en komplimang antar jag.
    Det var ett skämt.

4.    länk #139
    HusByggarTomtens avatar
    Forumgud Medlem: Jan 2007
    Län: .

Det var ett skämt.
    Jag skämtade också. För jag antar att du inte är kommunist på riktigt.

5.    länk #140
    Gudfader Medlem: Feb 2007
    Län: Skåne, Sjöbo
    Inloggad
    Kommunister på Byggahusforum?

Jag är en HAN.
    Dubbelkolla alla mina tips. Jag kan ha fel.

6.    länk #141
    Senior medlem Medlem: Jan 2008
    Län: Västernorrland

Kommunister på Byggahusforum?

O hemska tanke!

7.    länk #142
    Thomas59s avatar
    Forumgud Medlem: Feb 2008
    Län: Stockholms län

O hemska tanke!
    Bättre det än i regeringen!
    ------Bokstävena R och E funka dåligt på mitt tangentbod och ibland orka jag inte gå tillbaks och koa------

8.    länk #143
    Senior medlem Medlem: Aug 2009
    Län: Dalarna

Jag skämtade också. För jag antar att du inte är kommunist på riktigt.
    Jo, det är jag (i stort sett, det är vissa bitar jag plockar från andra ideologier), precis som i runda slängar halva jordens befolkning. Jag är bara på en tillfällig tur i PP just nu för att reparera demokratin, sedan flyttar jag vänsterut igen.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42