D
Danne213
1 439
Poäng
548
Medlem i
21
Startade trådar
9 sep 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
DDanne213 svarade i tråden Faktura från underentreprenör.Det vore såklart tråkigt men du har din TE att svara inför. Inte din TE:s underentreprenörer. Är fakturan skälig? Blev arbetet bra...
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Allt har en teoretisk livslängd. Bristande underhåll/renoveringar utav en fastighet kommer ge problem förr eller senare.
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Ja? Vad är problemet, följ montageanvisningarna för respektive produkt du väljer att använda. Från första spik till sista nockpanna...
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Var har jag gjort en utfästelse? Vad handlade den om?
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Svarar inte på din fråga för det finns inget att svara på. Jag har aldrig sagt att det ena är bättre än det andra. Utan det jag skrev...
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Man bygger taket rätt? Vad fiskar du efter? Båda alternativen duger fint.
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Nej
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Eller en som hållt på med bygg i lite över 20 år men kanske sak samma för dig.
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Hade aldrig valt bort ett hus pga. Det ena eller andra. Det viktiga är att det är rätt utfört. Då håller båda lika bra.
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Precis som underlagspappen blir spröd med åren... Båda sätten att bygga upp ett yttertak är väl använda och båda fungerar bra!
-
DDanne213 svarade i tråden Hjälp med tolkning av besiktningsprotokoll.Försäkringen brukar väl inte gälla om vattnet kommer från utsidan oavsett?
Bilder
Visa mer

Danne213 har laddat upp 69 bilder.
Allmän info
- Från
- stockholm
- Kön
- Man