R
robert_m
271
Poäng
40
Medlem i
3
Startade trådar
5 feb 2014
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
RSätt en lastbåge över takluckan och häng kronan där och låt den dingla ner genom luckan 😁
-
RMenar du att bygghemma nekar dig retur av varan? Förutsatt att den inte är skadad osv
-
Rrobert_m svarade i tråden Sotar'n vägrar gå upp på taket....Din bättre hälft är uppenbarligen lite bättre, att inte ha möjlighet att elda men inte göra det är inte friskt 😂 Jag tror att sotarna...
-
Rrobert_m gillade Rävarnas inlägg i tråden Bygger nytt hus av timmerstommen på släktgård - Husdrömmar.Som varande en av de 4 på gården är det lite skojigt att läsa ett antal ur vår synvinkel stolliga invändningar. Men där är jag såklart...
-
RJa din teori läter mycket rimlig, tror inte det är mer fukt än vad som är normalt för ett garage, men att med tidens gång har de sackat...
-
Rrobert_m svarade i tråden Renovering av garage, tips och råd är varmt välkommet!.Väldigt fint garage, det är nog finare än de fleste garage med kakel på väggarna osv. Men förstår att du vil riva ut gamla skåp osv...
-
Rrobert_m svarade i tråden Vi bygger ett eget mejeri... själva... i lösvirke.Margaretelunds ost och lanthandel
-
RHur har det blivit i din bastu, @k_per? Har du upplevt några av problemen som beskrivs ovan?
-
RHur menar du vägg för vägg? Om vi tar min stuga som exempel, riva timmerväggen, ersätta med vägg med panel, rinse and repeat med alla...
-
Rrobert_m gillade paraluns inlägg i tråden Ekonomisk smäll efter husköp – lurad eller otur? Vad hade du gjort?.Jo mycket märkligt om det är ett så stort anläggningsbeslut?? Jag skulle nog åka en vända och diskutera med några i området och fråga...
-
Rrobert_m gillade ConnyNs inlägg i tråden Vi behöver flytta för barnens skull. Era bästa tips kring mäklare osv?.Tack för alla svar. Här blev det minsann åka av! Vi är inte alls knussliga vad gäller område. En triangel mellan Örebro, Lindesberg och...
Bilder
Visa mer

robert_m har laddat upp 23 bilder.