Svara Nytt ämne
  1. 2007-02-19 22:55
    Svara | #1

chris47s avatar
    Senior medlem Medlem: jul 2005
    46 år
    946 inlägg
    Gillad 3 gånger
    14 bilder

Efterlysning, bilder på snygga barer!

Jag ska bygga en bar. Jag vet det är lite 80 tals varning över det hela, men jag hade tänkt bygga en fast installation med vatten och avlopp, stendisk, belysning och glashållare. En riktigt lyxig bar helt enkelt. Jag behöver lite inspiration, så om ngn vill posta bilder på sin bar byggd i hemmet så blir jag djupt tacksam.
    /CC
    Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

2. 2007-02-24 11:25
    Svara | #2

chris47s avatar
    Senior medlem Medlem: jul 2005
    46 år
    946 inlägg
    Gillad 3 gånger
    14 bilder
    ...Är det ngn som har bilder på fula barer då, eller barer överhuvudtaget? Det kanske är så att barer är 80 tal ändå, suck!!!
    /CC
    Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

3. 2007-02-24 16:44
    Svara | #3

Junior medlem Medlem: apr 2006
    92 inlägg

Vet inte vilken stil du tänkt dig, men de gjorde en en jättesnygg hemmabar i ett avsnitt av BBCs Changing rooms.
    några bilder finns här
    BBC - Homes - Design inspiration - Deep Water

Väggen med krossat glas som det rinner vatten längs var fantastiskt snygg, även resten var riktigt coolt.

Bilderna är så där, men om du har tillgång till BBC prime kanske samma avsnitt visas igen. Jag har sett samma säsong ett par gånger så de verkar köra dem i repris.

4. 2007-02-24 16:47
    Svara | #4

Junior medlem Medlem: apr 2006
    92 inlägg

en till bar från samma program
    BBC - Homes - Design inspiration - Zen den

5. 2007-02-26 13:48
    Svara | #5

ginnfilts avatar
    Senior medlem Medlem: jan 2006
    Örebro
    901 inlägg
    Gillad 35 gånger
    46 bilder
    Vi har en liten bar i gillestugan. Den kvalar in till fuldivisionen men jag kan nog ordna lite bilder. 80-tal må så vara men gästerna brukar bli lite imponerade av spektaklet till trots.

Har man plats så tycker jag att det är helt rätt på rätt plats så att säga...

6. 2007-02-27 10:00
    Svara | #6

Nykomling Medlem: dec 2005
    12 inlägg

1 bilder

Valchromat

Det finns ett smidigt material från Portugal (tror jag) som heter Valchromat.
    Har för mig att det finns snygga barinstallationer på deras hemsida.

Här har du en första länk att studera
    t r ä i m p o r t e n

//Borgen

Liknande ämnen

1. Efterlysning - bilder
    av Styrch i forum Altan & uteplats
  2. Efterlysning Bilder.
    av crowley i forum Färg, måla & tapetsera
  3. Bilder på snygga linoleumgolv
    av hallgren i forum Golv
  4. ny efterlysning av TORGRIM bilder!!!!!
    av Paddington i forum Hustillverkare