Svara Nytt ämne
  1. 2006-01-12 12:20
    Svara | #1

matbr107s avatar
    Senior medlem Medlem: apr 2005
    618 inlägg

28 bilder

Vallsjöhus, Norrköping

Ligger precis i startgroparna och bygga ett Vallsjöhus i Norrköping.

Söker nu kontakt med andra som byggt Vallsjöhus i Norrköpingstrakten för referenser på snickare, elekriker och VVS-ansvarig som Vallsjöhus rekommenderar.

Hoppas på många svar! *
    Nyinflyttad i ett egetritat Vallsjöhus i modern stil.
    www.villabroden.se. Över 250 bilder från byggstart att inspireras eller "avskräckas" av!!
    Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

2. 2006-01-12 17:00
    Svara | #2

Nykomling Medlem: jan 2006
    21 inlägg

Re: Vallsjöhus, Norrköping

Vilket vallsjöhus ska du bygga? Är själv intresserad av nr 190 men har inte bestämt oss ännu finn så många hustillverkare att välja bland
    Vad har du för pris, vad anser du om företaget hitills?

/Linda

Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

3. 2006-01-12 17:11
    Svara | #3

Nykomling Medlem: nov 2005
    Sörmland
    20 inlägg

Hej!

Jag och min fru är också intereserade av hus nr. 190.
    Vi har dock inte tagit kontakt än med Vallsjöhus men skulle vara roligt att veta vad huset kostar.

/Dempa

4. 2006-01-13 13:28
    Svara | #4

matbr107s avatar
    Senior medlem Medlem: apr 2005
    618 inlägg

28 bilder

Mina erfarenheter av Vallsjöhus i Norrköping är enbart positiva. Vi köpte hus av dem pga två faktorer. Mest hus för pengarna och kanonsäljare (trevlig och pålitlig).

Angående vilket hus vi ska bygga så en det en modern variant av ett soutteränghus som Vallsjöhus byggt tidigare. Ändrade taket och panel samt planlösning och fönstersättning. Vad 190-modellen landar på vet jag inte men det är bara att ringa och fråga. Telefonnummer finns på hemsidan.

Lycka till!
    Nyinflyttad i ett egetritat Vallsjöhus i modern stil.
    www.villabroden.se. Över 250 bilder från byggstart att inspireras eller "avskräckas" av!!

Liknande ämnen

1. Vallsjöhus
    av essetR i forum Hustillverkare
  2. Vallsjöhus
    av norellm i forum Hustillverkare
  3. Vallsjöhus
    av peterotina i forum Hustillverkare
  4. Vallsjöhus?
    av fia_mstd i forum Hustillverkare
  5. Vallsjöhus
    av Jani i forum Hustillverkare