3 835 läst · 3 svar
4k läst
3 svar
Vad är tapeten?
Var för ett tag sen in på nätet och hittade en snygg tapet (som vi tänkte tapetsera som fondvägg i sovrummet).
Men nu kan jag inte hitta åt den igen.
Tapeten var med vågräta ganska breda linjer i olika bredd (mellan 5-15cm) och linjerna i olika brunfärger och vit. (Har för mig den fanns i annan färnyans också tex blå eller lilaröd).
Tror att det på bilden som fanns var upptapetserat i ett sovrum med kanske ett sängbord till höger om sängen och nån vas eller nåt på sängbordet...?
Vore jättetacksam om någon hade en aning om vart jag hittat denna tapet.
Beskrivningen kan misstämma en del, är inte säker på jag minns helt rätt.
Har kollat de "vanliga tapetmärkena" Eco, boråstapeter, duro så förmodligen finns tapeten inte bland dem (men jag kan förstås ha missat också...)
Men nu kan jag inte hitta åt den igen.
Tapeten var med vågräta ganska breda linjer i olika bredd (mellan 5-15cm) och linjerna i olika brunfärger och vit. (Har för mig den fanns i annan färnyans också tex blå eller lilaröd).
Tror att det på bilden som fanns var upptapetserat i ett sovrum med kanske ett sängbord till höger om sängen och nån vas eller nåt på sängbordet...?
Vore jättetacksam om någon hade en aning om vart jag hittat denna tapet.
Beskrivningen kan misstämma en del, är inte säker på jag minns helt rätt.
Har kollat de "vanliga tapetmärkena" Eco, boråstapeter, duro så förmodligen finns tapeten inte bland dem (men jag kan förstås ha missat också...)
Den kanske kan vara från Midbec?
Om du går in på "Kollektioner" och sedan klickar på "se mer" vid "Indulgence" så finns det en bild som liknar den du beskriver (bortsett från att det finns gröna ränder också, men du var ju lite osäker
)
http://www.midbec.se/
Om du går in på "Kollektioner" och sedan klickar på "se mer" vid "Indulgence" så finns det en bild som liknar den du beskriver (bortsett från att det finns gröna ränder också, men du var ju lite osäker
http://www.midbec.se/
Mja, det var faktiskt inte den, men tackar och bockar för ett gott försök!Modig skrev:
Mer förslag