Byggahus.se
Hej!
Undrar om någon av er har köpt och satt upp väggstenen Rexstone inomhus? De kommer från ett företag i litauen (http://www.correx.lt/se) men de säljer även till Sverige och har även en webbsida på svenska.

Tänkte höra om någon har erfarenhet med detta innan jag beställer provar. Vi funderar över att ha en fondvägg i gillestugan med de där stenar. Eller finns det ett företag i Sverige som säljer väggstenar till ett bra pris?

Tack, Claudia

Jag_och_Jag skrev:
Hej!
Undrar om någon av er har köpt och satt upp väggstenen Rexstone inomhus? De kommer från ett företag i litauen ([länk]) men de säljer även till Sverige och har även en webbsida på svenska.

Tänkte höra om någon har erfarenhet med detta innan jag beställer provar. Vi funderar över att ha en fondvägg i gillestugan med de där stenar. Eller finns det ett företag i Sverige som säljer väggstenar till ett bra pris?

Tack, Claudia
Hej,

sprang oxå på deras hemsida idag - funderar på att lägga en beställning till sommaren.
Vore väldigt glad om du kan posta dina erfarenheter av dem, alt. vart du beställde ifrån.

Mvh
Stebo

Någon som vågat testa?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.