Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Till den vägghängda toan kom det med en packning som syns på bilden. I instruktionerna finns den inte med och eftersom den är fyrkanting kan jag inte se att den passar på framsidan mellan toasits och kakel (där den väl skulle fylla en funktion...
Att lägga den på insidan av boxen verkar ju inte nödvändigt... Någon som vet vad den är bra för?
http://www.swedmart.se/toalettstolar/sabina-vit-rund
Ok, ja det verkar ju logiskt... På en tidigare vägghängd jag monterade knarrade det förfärligt när det skar mot kakelkant så då kan den vara bra att ha där...
Jag borde väl kanske ha fattat att man kan skära till den...
Jag får skylla på att jag har inhalerat våtrumsfärg hela dagen...
Ok, ja det verkar ju logiskt... På en tidigare vägghängd jag monterade knarrade det förfärligt när det skar mot kakelkant så då kan den vara bra att ha där...
Jag borde väl kanske ha fattat att man kan skära till den...
Jag får skylla på att jag har inhalerat våtrumsfärg hela dagen...
Det var ju rejält irriterande med ett skrikande skärande ljud varje gång man satte sig ner och steg upp... Tänkte fixa det många gånger men sålde lägenheten istället...
Säkert en av trådarna som varit här på BH; "Skrikande toa, dolt fel?"
Säkert en av trådarna som varit här på BH; "Skrikande toa, dolt fel?"
Har stött på packningen från kunder som köpt pottorna från andra sidan östersjön, men de funkar iallafall. Undrar när giganterna i svea rike börjar lägga i sådan packning i lådan.
Mvh
Mvh
Redigerat:
Medlem
· Västra Götaland
· 491 inlägg
Köpte för en månad sedan, från Badrumsgruppen i Gbg, ett paket med Gustavsbergs Triomont XS och Villeroy & Boch skål och där var det med exakt en sådan packning.