|
Kan inte vara några större problem att beställa på nätet för en rörmokare. Har haft en toalett på jobbet som skulle lagas, han har nu hållt på i 3 (tre) veckor och inte lyckats få ihop den ännu! Han kom 5 (fem) veckor efter den dagen han skulle varit där, första dagen gjorde han det han gjorde vid första besöket. Han mätte lite på väggen på rörlängd. Detta tog ca 1 timma sen kom han inte mer på den veckan! dag 2 skulle röret monteras, just det, 2 dm för kort! Då hade vi varit utan toa i över 3 veckor, då skickade Vdn ut han! Personalen (jag & våran kontorist) fick ta tag i det hela! jag mätte och vi åkte till K rauta och köpte lite rör och kopplingar, innan frukost var det klart! detta måste varit Sveriges lataste och minst seriösa rörmokare, bara 20 år i branchen sa han att han hade. Jag konstaerar att med sådant folk är i stort sett monopol på! Men! Det finns många duktiga och kompetenta yrkesmän även inom VVS! Att vi fick en slashas är ju bara att beklaga! Delarna kostade 118:- + min lön, ca 1000:- klart skulle jag tro. Några pengar lär det företaget inte få av oss i alla fall.