|
Rätt?Fel?Vad händer sen?
Håller på och får mitt badrum renoverat. Tycker väl att allt verkar schysst så vitt jag kan se. Detta är kanske ingen stor grej heller, jag bara ville höra åsikter innan de hinner gå vidare för långt för att ändra nåt. Kanske de ordnar till det på nåt sätt imorgon, att dom bara inte hann göra mer idag. Tänkte ringa och kolla med dom imorgon, men kanske nån här redan ikväll kan förklara vad som händer.
Jag bifogar två bilder, bilderna är tagna brevid varandra. Den ena visar avlopp för handfat samt vattenledningar till kök, handfat och tvättmaskin. Den andra bilden visar avlopp till toalett och de två ledningar där vattnet kommer in i lägenheten.
Jag gissar att all den gråa massan de målat på är tätskiktet så därför blir jag fundersam av det jag ser på bilderna. Vad tänker de göra bakom rören?
Det ska vara en vägghängd toalett samt en "låda" runt fixturen och det ska även hänga ett tvättställ och kommod på lådan. Sätta ditt WC fixturen och bygga lådan är nåt det antagligen börjar med imorgon.
|