Ämne: Myresjöhus
Visa ett inlägg

2010-01-20, 15:50
Citera |  #15

Gris
Junior medlem

Medlem: aug 2009
Län: Stockholm
Vad tråkigt! Var i landet var detta? Har pratat med en annan Myresjöhusägare och de hade åkt ner till jönköping till HTH:s fabrik eller kontor eller vad det var och de tyckte det var värt att göra det för att få det som man vill. Alltså, de hade konsulationen på plats där. Vi bor ju i Stockholm så det är ju en bit att åka men det är väl värt det om man blir nöjd.

Herc skrev:
Får jag kasta mig in i debatten vad gäller HTH kök. Det stolpskottet vi träffade var för det första fullständigt i avsaknad av initiativ. H*n kändes mest som en som skulle verifiera vad vi ville ha. Vi ville ha lite råd om alternativa lösningar,vi fick ett standardkök som vi själva enkelt kunnat komma på. Man fick dra ur saker och ting. Samtidigt gick tiden och klockan blev snart det viktigaste.
Tiden gick ut och där satt vi med ett kök som vi inte ville ha,tablå!
Efter slutlig beställning har vi nu ändrat på massor av saker,och det mötte inga problem.
Jag trodde i min enfald att dessa sk. arkitekter var ide´sprutor och proffs på kök.
Nåväl slutet gott allting gott.
Men det var inte tack vare HTH !
Detta börjar likna SAAB försäljare som måste vara världens sämsta på sitt område.